31 juli 2011

vanaf 1 augustus reizen kopen bij Lidl

Vanaf morgen kan je behalve de lekkere chocolade koekjes ook reizen kopen bij de Lidl. Ik gek op reizen en gek op voordeel dus ik heb hooggespannen verwachtingen.  

Lidl staat bekend om zijn lage prijzen dus het zal naar alle waarschijnlijkheid ook gelden voor de reizen die ze aan gaan bieden. Ik ben heel erg benieuwd. Vanaf morgen zullen we weten waar we heen kunnen met de Duitse Discounter. Ik denk dat ik wel eerst even de eerste reakties ga afwachten van mensen die geboekt hebben bij Lild Reizen, ik wil eerst een aantal positieve reactie horen voordat ik in het vliegtuig stap maar benieuwd ben ik zeker.


Lidl gaat de samenwerking aan met Stip Reizen, Marysol en Select Holidays. Dat zijn geen geen onbekende spelers in de reisbranche en dat geeft wel iets meer vertrouwen. Lidl zal de reizen aan de man brengen via hun website en via folders en flyers in de 350 Nederlandse filialen.


Na alle regen van de afgelopen weken ben ik wel toe aan een vakantie. Morgen ga ik zeker even de website bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten