30 juli 2011

Inge Dekker wint goud en knuffelbeer op WK






Vanmiddag heeft Inge Dekker voor een wereldprestatie gezorgd. Ze won de 50 meter vlinderslag in Sjanghai. 25,71 bleek genoeg te zijn om haar grootste concurrent Therese Alshammar voor te blijven. 



Een geweldige prestatie van Inge Dekker. Net zat ik naar het uitdelen van de medailles te kijken en toen viel me iets op: ze krijgt een medaille, dat is niet meer dan logisch, ze krijgt bloemen dat is al minder logisch, wat moet je ermee op je hotelkamer? maar goed staat wel leuk op de foto's. Als laatste kreeg ze ook nog een knuffelbeer! Hier moest ik zo om lachen. Allemaal volwassen vrouwen en wat geef je ze? Een knuffelkonijn. Nou moe wat is dat voor iets geks. Je geeft een winnaar van een wk finale toch geen knuffelbeest.


Het zal toch niet zo heel gek zijn. Ik ben even gaan zoeken en kwam veel meer foto's tegen van Inge Dekker met knuffelberen. Het kan een gewoonte zijn bij het zwemmen, ik heb er weinig verstand van. Een andere optie is dat ze weten dat alle zwemmers knuffelberen sparen. Ik ben benieuwd of ze dit bij de mannen ook doen. Staan die beren van kerels straks ook trots te zwaaien met hun nieuwe knuffelbeertjes?

Edit: Ja de mannen krijgen ook een knuffelbeertje. Wat aandoenlijk zeg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten