25 februari 2011

Razer Naga muis review

Sinds een paar weken speel ik met de Razer Naga. Een ideale muis voor World of Warcraft. Voorheen had ik een simpele muis met 2 knoppen en een scroll-wiel. Ik had dus eindeloos weel knoppen combinaties nodig om mijn char acties te laten maken. Ik ben gewoonweg niet in staat om al die combo's te ontouden. Misschien is het de leeftijd... zucht.

Sinds een paar weken heb ik nu de Razer Naga, wat een eye-opener. 12 knopjes aan de zijkant, je hangt er met een add-on je acties aan vast en je ziet de knopjes ook op je scherm in precies dezelfde volgorde als de knopjes aan de zijkant. Nu is het gewoon mouse-over de target en dan knopje 1-12 indrukken. werkt veel sneller en nog belangrijker: ik kies veeeel vaker de juiste actie. Het is voor mij de perfecte muis voor MMORPG games.

Verder werkt de muis heel precies en snel, dat is ook wel even wennen maar binnen een paar uur spelen ben je daar aan gewend. Het draadje is stevig en het geheel ligt lekker in de hand, voor mij een dikke voldoende.
Enige nadeel: de onderste rij knopjes op de zijkant zijn niet echt lekker aan te klikken dus op nummer 10 tm 12 heb ik de minder belangrijke acties gezet. Ondanks dit kleine minpuntje een prima muis voor de echte World of Warcraft liefhebber. Nog een laatste tip: zorg wel voor een goede muismat, de muis is zo precies dat je last hebt van een bobbelige ondergrond.

link

Geen opmerkingen:

Een reactie posten