8 maart 2011

Klussende vrouwen

Vrouwen klussen ook. Ik ook maar ik geef meteen toe dat ik er niet goed in ben. Er staat al 6 jaar een deur naast de kledingkast die er niet in kon omdat te weinig scharnieren had gekocht bij de Zweedse winkel met de gehaktballen. Het is niet echt belangrijk, dus de deur staat nog steeds te wachten.

Andere klussen zijn belangrijker. Ik heb in de logeerkamer een lamp en die doet het niet. Dan draai je er een nieuwe lamp in en klaar is kees. Helaas die doet het ook niet. De oude lamp even ergens anders testen, he daar werkt het wel! Goed de lamp doet het nog. Terug naar de logeerkamer, tegen beter weten in toch nog een keer proberen, en ja hoor hij doet het! Vol trots ga ik verder met andere dingen en kom terug in de kamer...donker.... Grrrr.

Nu ben ik dus op zoek naar tips om de lamp aan te krijgen. Wie het weet mag het zeggen. Ik kwam in mijn zoektocht naar het antwoord wel een leuke site tegen: een klussite speciaal voor vrouwen. Ziet er prima uit en met veel plaatjes, daar houden wij van. Vrouwen beslissen over 70 tot 90 procent van alle bouwgerelateerde aankopen. Dit blijkt uit een trendanalyse van Bexpertise gehouden in opdracht van Bosch. Ook worden in doe-het-zelf-winkels 44% van de aankopen door een vrouw gedaan. Slimme zet dus die site. Helaas stond het antwoord op mijn vraag er niet bij, dus ik sta open voor advies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten