13 februari 2011

Muffins bakken is een mooi klusje voor de oppaszondag

Gooseberries muffinsImage via WikipediaMorgen komt mijn kleine nichtje bij me langs, haar ouders gaan een nieuwe bank uitzoeken. Misschien ben ik geen geweldige oppas maar voor een kind is alles beter dan langs al die toonzalen. Om maar niet te spreken over het humeur van je ouders na de derde winkel.

Zelf heb ik geen kinderen dus het is wel even voorbereiden voor mij. Ik moet haar toch een hele middag bezig houden. Mijn plan is om samen muffins te gaan bakken. De spullen zijn al in huis dus morgen gaan we lekker kliederen en uiteindelijk hoop ik dan appel-kaneel-muffins te hebben. We gaan ze ook nog versieren met vlaggetjes aan sateprikkers dus dat is weer een uurtje huisvlijt verder.

Gezien mijn geringe ervaring in de keuken heb ik zelfs een back-up plan gemaakt. Er liggen ook kant en klare muffins in de kast voor het geval dat ze mislukken. Ik denk niet dat ik ze nodig heb want het ziet er vrij simpel uit. Tips voor muffins en tips voor kinderen die zich vervelen zijn van harte welkom. Ik heb mijn inspiratie van deze site gehaald http://www.muffinsbakken.nl/zoete_muffins.html


Enhanced by Zemanta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten