1 mei 2011

Gratis speculoos hagel door de brievenbus

Gisteren moest ik zo lachen om wat er door mijn brievenbus kwam vallen... een flink pakketje van speculoos. Waarschijnlijk heb ik ooit aangegeven dat ik wel een gratis pakje wilde ontvangen. Natuurlijk was ik dat helemaal vergeten dus de verassing voor mij van de firma Lotus was leuk. Het pakketje zag er best leuk uit, cellofaan eraf en wat blijkt? in het pakketje zit een ieniemini pakketje hageltjes. Ja echt heel klein als je het vergelijkt met het pakketje maar een gegeven paard...

Vandaag dus de test gedaan: hoe smaakt het? Het antwoord is dat het prima smaakt die Lotus speculoos hagels. Vandaag een boterhammetje gegeten met die hageltjes en ja hoor, het smaakt inderdaad naar die koekjes. Toch denk ik dat ik die smeerbare variant lekkerder vind, vooral de crunchy variant. Die is echt waanzinnig lekker, vooral op een verse witte boterham. Helaas is geen gezonde hap dus ik zal me in moeten houden. Misschien kunnen ze een keer een light variant voor me maken, al vrees ik dat die toch een stuk minder lekker smaakt. Misschien toch maar een extra rondje op de fiets?

Ook gratis proeven?
hier staat de link en ik kan dus persoonlijk bevestigen dat ze echt een pakketje opsturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten