1 mei 2011

Ontknoping eredivisie op de radio

Eigenlijk luister ik nooit radio, maar vandaag is het wel erg leuk. Op radio 1 is op dit moment langs de lijn op de radio. Ik heb geen abonnement op een of ander voetbalkanaal zoals eredivisie live. Toch is dit radioluisteren minstens net zo leuk. Snelle schakelingen tussen alle voetbalvelden. Overal snelle flitsen met de laatste acties op het voetbalveld.

Natuurlijk hoop ik dat Ajax eindelijk weer eens kampioen zal worden maar of dat gaat lukken? Twente maakt iets meer kans vrees ik. Voor de voetbalfans zal ik niet verklappen wat de tussenstanden zijn, kan je zelf vanavond lekker studio sport kijken met je bord op schoot. Bij ons thuis was dat vroeger altijd de gewoonte, bord op schoot of vroeg eten, want de hele familie zat klaar voor toen nog sport in beeld.
Niet dat ik dat heel spannend vond vroeger... ik wilde kinderprogramma's kijken maar met 2 broers die 10 jaar ouder waren had ik weinig in te brengen. Ze hielden me wel leuk bezig, steeds de vraag wie is die, wie is die? Ik kende toen de hele Ajax selectie uit mijn hoofd. Dat vonden mijn broers prachtig, hun kleine zusje die precies wist wie Simon Tahama was, en Wim Kieft, ik kende ze allemaal.

Toch zullen de broers niet geloven dat ik nu vrijwillig naar de radio zit te luisteren. Ben benieuwd naar de beelden vanavond.. ik hoorde dat er een doelpuntenmaker meteen zijn schoen in het publiek gooide. Je shirt moet je aanhouden maar over schoenen staat niks in de regels, geinig hoor. De doelpuntenmaker moest echter wel meteen een nieuw paar schoenen aan gaan trekken..

Meeluisteren?
klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten