25 april 2011

Justin Bieber op je billen

Zoals elke artiest heeft ook Justin Bieber een collectie met geinige merchandise spullen. Heb je nou altijd met Bieber op je billen willen sporten dan is dit je kans: een sweatpant met in koeienletters Bieber op je bil. Hoeft niemand zich meer af te vragen waar je fan van bent.

Voor mij persoonlijk lijkt het me geen optie, ik heb er veel te brote billen voor en ik zie het al voor me, mijn shirt valt in het midden over mijn broek heen en dan staat er BIER. Dan snapt iedereen waar ik fan van ben met mijn dikke achterwerk... Nee, ik laat het over aan de jonge garde Bieber-fans, die hebben er ook wel het figuur voor over het algemeen. 

Voor de echte fans is het allemaal overbodige informatie, die struinen het hele internet af naar meer informatie over hun favoriete artiest maar voor de mensen die het nog wisten.... hier kan je de sweatpant bestellen, en doe een kort shirtje aan zodat je niet met bier op je billen loopt.. ;-)

1 opmerking: