3 maart 2011

Terras pimpen

Komend weekend ben ik van plan om mijn terras te pimpen. Ik ben straks klaar voor het voorjaar. De realiteit is dat ik vanochtend weer gewoon de ramen moest krabben maar het kan nu toch niet lang meer duren voordat we lekkerder weer krijgen. Mijn terras ligt helemaal uit de wind dus het hoeft maar een béétje lekker weer te zijn en je zit er heerlijk.

Vorig jaar is er al een lounge set aangeschaft waarop het heerlijk toeven is. Helaas nog geen verlichting buiten. Ik ben een technische onbenul dus even een stopcontact buiten maken is echt een kansloze missie. Nu kwam ik op de site van Ikea wel een leuke optie tegen voor technische onbenullen: lampen op zonneenergie. Natuurlijk lekker groen maar vooral handig omdat je geen draden nodig hebt. Gewoon in de zon zetten hen geval gaat zichzelf opladen. Lijkt me voor mij de ideale oplossing. Zaterdag even kijken of het wat is. Als er gebruikerservaringen zijn hoor ik het graag. Laat dan even een berichtje achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten