14 juni 2009

Onder welke steen heb ik gelegen? Eindelijk bikini's kopen


Wie herkent dit? Je bent een vrouw, je hebt een buikje gekregen in de loop der jaren of je bent gezegend met een stel flinke borsten. Je hebt confectiemaat 46 en wil een bikini kopen en na een uur of 5 shoppen ben je de wanhoop nabij. Er zijn alleen bikini's te koop voor mensen met maximaal cup B of je moet je in in een suf zwart geval willen vertonen op het strand. Ik steek eerlijk mijn hand op.

Vandaag dan eindelijk gevonden wat ik verkeerd deed. Ik hoef voortaan niet meer de stad in om mezelf te kwellen met de eindeloze zoektocht naar een bovenstukje waar mijn borsten in passen. Er blijkt gewoon een website te bestaan waar je kan klikken op je "probleemgebied" en floeps, daar komt een flinke lijst met bikini's waar mijn 'jongens' wel in passen. Niet alleen van die degelijke zwarte gevallen maar ook vrolijke leuke kleuren en modellen. Opvallend blijft wel dat de modellen die de bikini's showen wel zeer slank zijn en niet gezegend zijn met van die 'grote jongens' zoals ik die heb maar ik lig daar echt niet wakker van.

Misschien is het voor jullie bekend nieuws maar voor mij is het echt een eye-opener. Ik ga snel even de schade van de afgelopen jaren inhalen en een paar leuke bikini's bestellen voor mezelf. Ps. ik werk niet bij deze bedrijven hoor! Het bovenstukje van de bikini op het plaatje is er tot en met cup F

mijn "vondst van de dag"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten