27 februari 2011

Genoten van Youp van 't Hek

Gisteravond zat ik er helemaal klaar voor: glas wijn in de aanslag, de rest van de fles ook in de aanslag, languit op de bank en kom maar op met die stortvloed aan woorden.

Een heerlijke ode aan de lol in de tijd voor je dood gaat. Ik kreeg er in ieder geval een vrolijk gevoel van. Maak er wat van, en als dat niet lukt droom je toch iets moois? Omdat de nacht is weer een prima show geworden.

Wat vooral opvalt is dat Youp een mooie truc heeft gevonden om zijn toch iets minder grote talent, het zingen, weet te op leuken door een zangeres in te huren waardoor het deze keer toch een stuk beter leek te klinken. Een mooie vrouwenstem met de stem van een licht-loenzende schorre kikker klinkt samen prima.

Ik begreep dat Youp nu ook opa is geworden, dat is goed nieuws want volgens mij gaat dat kleine van 't Hekje weer voldoende stof leveren voor nog heel veel nieuwe shows. Bij zijn eerste woordjes moet hij echter oppassen, de eerste keer dat hij opa gaat zeggen moet hij bekopen met een ram voor zijn smoel. "ik weet niet wat er gebeurde, hij begon"

@Youp, bedankt!



(ga me nu omkleden om heerlijk in de regen te hockeyen, daarna vieren we de derde helft)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten