21 juni 2009

Gratis eten


Ik beschreef eerder dit weekend dat ik weer een genante boodschappenkar had bij de super die op de kleintjes let. Nu blijkt dat als je een beetje creatief bent je al die spullen gratis kan krijgen. Een beetje speuren op internet levert al snel een gratis ontbijtje op. Je moet natuurlijk wel goed de actievoorwaarden lezen en ook echt de bonnetjes opsturen. Anders heb je juist weer geld uitgegeven aan onzin en dat is niet de gein van het legaal proletarisch winkelen.

Zo ontbijt ik binnenkort een Bolletje Knäckebröd met een smoothie om dat alles weer weg te spoelen. 's middags neem ik een Zuppa soepje en een broodje (gratis heb ik die nog niet gevonden) met vegatarische filet. Als tussendoortje neem ik een Special K mini-break. Tegen het einde van de middag krijg ik een dipje dus misschien neem ik dan die "nu-even-niet!"poedersoep.

Het diner bestaat in ieder geval uit stoomgroente maar dat is wel een beetje mager diner. Ik ben nu dus nog op zoek naar iets van een aardappeltje en een stukje vlees (of fop-vlees, dat is misschien ook wel eens een goed idee) Heeft iemand suggesties?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten